LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

30 September 2010

Pakaian Tradisional The Contest

fieza 1

ngahahahaha!! contest lagik!! ok kali ni nak join contest pakaian tradisional anjuran cik hafidzah. takde sapa2 yang tag aku. jumpa contest ni dalam blog cik tom ku sayang. kalau korang pergi blog cik tom memang cik tom tengah ligat join contest time ni. hehehe.. dalam banyak2 contest yang dia join, aku berminat nak join yang ni. so gambar kat bawah adalah gambar yang aku pertaruhkan.


since aku adalah seorang gadis iban, so aku pertaruhkan pakaian tradisional kaum aku. haaaa... korang teka la yang mana satu aku. hehehe... masa ni aku masih muat lagi pakai pakaian ni. hehehe.. sekarang bukan tak muat, takde size je.hehehe..

so kalau korang nak tahu apa hadiah dan syarat2 contest ni, sila jenguk blog cik hafidzah ye. untuk cukupkan syarat aku nak tag azuin & sumandak kinabalu. due date contest ni 27/10/10. lama lagi kan. so pegi la amik gambar pakai pakaian tradisional, pose cantek2.. join contest ni. kot2 menang..hehehe...

6 comments:

Haw said...

good contest.. tp mcm sesuai utk org pompuan je kan.. http://matahaw.blogspot.com/

jayne said...

@haw : tak la.. org lelaki pun boleh join :)

CIK TOM said...

good luck yunk..cantik!!memang betul2 baju tradisional..ade chances leh menang ni :)

Hafidzah Hafidz said...

CEK!!! wowwww~ gilew special..bagus2..lain drp yang lain..btw, tq 4 joining the contest..

gnesop.com said...

good luck :)

Mra Mastura said...

wah2!cantek! goodluck! btw, i've left my link! ^__^