LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

21 September 2010

Are You Moist Enough??

phewwww.. 1st time I join contest Nuffnang ni.almaklum la.. I pun baru lagi kan dlm dunia blogging ni.cewahhh.. skemanyaaa...

so aku mencuba nasib untuk join contest by Vaseline , Are u Moist Enough?


aku? adakah aku lembap (moist)? hahaha..maksudnya kulit anda ye.. adakah kulit anda cukup lembap?aku bukan nak puji diri sendiri la.. ini adalah kenyataan. aku tak pakai sangat losyen2 or bedak semua ni.nak2 pakai 2 3 kali sehari kan.. aku malas.heee..

aku kalau berjemur tengah2 panas tu.. fuhhh!! mahu nya tak sunburn.merah2 lagi kulit aku tau. tapi yang best nya sunburn aku tu cepat hilang walaupun aku tak pakai losyen semua. kulitku akan kembali cerah berseri. haha..

tapi honestly maybe sebab aku mewarisi kulit cantik dari mak aku kot.beliau sungguh putih melepak dan kulit beliau lembut sangat..sebab dia memang jaga kecantikkan kulit dia. pakai losyen, toner semua tuaku pakai juga tapi jarang.

tapi yang paling penting muka aku bukan jenis berminyak dan berjerawat. itu yang aku bangga tu. jarang jerawat bermaharajalela kat muka aku ni. kalau ada pun kecil je..

dulu aku pernah guna vaseline ni. masa sekolah dulu. tapi aku kan ambil mudah je benda macam ni so aku on-off pakai losyen vaseline ni. sebab perasan kulit lawa kan. tapi hari tu kat mall memang aku ada belek2 produk vaseline ni bandingkan harga dia dengan produk lain. well, bagi aku harga dia very affordable. dalam erti kata lain berpatutan. semua orang boleh memiliki produk ni. terutamanya teenager.

daripada riview yang aku baca produk vaseline ni 100% work on any type of skin. tak kira kulit kering mengelupas or kulit berminyak. boleh try produk ni. kebanyakan riview yang aku baca adalah positif. so baik korang try produk ni sebab aku rasa aku nak guna produk ni balik. untuk mempertahankan kulit gebu ku ini.. hehehe..

so pada sesiapa yang nak join contest ni boleh la klik kat sini. hadiah2 yang ditawarkan adalah cukup lumayan. ini la yang membuatkan hatiku teruja nak sertai contest ni. hadiah2 nya adalah... jeng!jeng!jeng!

Best Written Blog Posts
1st Prize – RM3,000 cash + Vaseline products
2nd Prize – RM2,000 cash + Vaseline products
3rd Prize – RM1,000 cash + Vaseline products
5x Consolation Prizes – RM200 cash + Vaseline products


hoh! teruja tak? teruja tak??? aku teruja sangat tau.. sapa tak nak hadiah lumayan macam ni? dan yang paling penting ada hadiah menarik untuk blogger wanita yang berjaya merangkul gelaran "The Most Vibrant Skin" !! hadiah nya adalah handbag Coach bernilai RM 2000!!!!!!!!! gila tak nak?!! tak nak bagi aku ok! hahaha..

jadi mari ramai2 meriahkan contest ni!

2 comments:

CIK TOM said...

wah cantik kulit..gebunya..hehe..
good luck tau yunk!

jayne said...

perli ehh cik tom? kui3... :P