LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

26 September 2010

Day 06- Favorite super hero and why

cabaran untuk hari ini.. favorite super hero. aku ada favorite super hero ke? setahu aku, aku minat shin chan je. haha.. jap ekkk... fikir...fikir...fikir... fikir.... fikir....

:4:

haaaaa!~!!! ada kot.haha.. apa dia?? jeng! jeng! jeng!



the incredibles!!!! hehehe.. kenapa aku minat? kalau korang nak tahu, the incredibles adalah satu satunya movie super hero yang aku layan sampai habis. cuba kalau korang tayang movie spiderman atau batman ke depan aku, kompom aku tak layan punya.. tak tahu la kenapa. maybe sebab aku lebih suka super hero yang lite2 gitu.

tambah2 lagi cerita ni sesuai untuk tontonan satu keluarga. nama pun citer katon kan. kalau spiderman or batman or ape lagi? superman.. haa.. paling2 pon ada babak ciom2 kan. walaupun lite tapi aku memang tak selesa menonton dengan budak2 kalau ada babak macam tu. tapi budak2 zaman sekarang memang dah terlebih advanced dah sekarang.

so ini adalah kesukaan aku. pendapat korang mungkin berbeza tapi apa boleh buat, minat lain2 kan. jadi mereka adalah super hero kegemaran aku.



korang lak suka super hero yang mana satu? share2 la minat korang...

:22:

1 comment:

CIK TOM said...

wah cik tom pun suka crite kartun ni..huhu