LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

18 September 2010

kenangan @ 80's

akhirnya... dpt gak aku apdet blog aku neh.
stret to de poin je k.
masa balik kpg mggu lps, haruslah singgah kat umah d sri aman dulu.
stay kat sana 1 mlm b4 balik kpg.

so lepas sapu umah semua aku kuarkan album gmbar lama dr almari bilik aku.
jd seisi keuarga kumpul n gelak2 tgk gmbar2 yg ada.
ni kat bawah ni aku share ngn korg k.. hehe..


ni bile semua dh kumpul ramai2


ni aku, adik aku n sepupu aku, kLish


ni mak aku & adik dia yg paling bongsu


ni teka la sapa :P


ni lak??? adessss... smpai org ingat aku ni lelaki time kecik2 dulu :P



aku & daddy :P



muahahahah.. ni semua pakat gelak bile tgk gmbar ni. atok & nenek belah daddy aku. dua2 still hidup & masih kuat lagi. 3 org tu auntie ngn uncle2 aku. siap pegang munge lg. hikz...



1 family. kalo tak silap time ni umo aku 12 tahun. bila tgk gmbar ni aku rasa jeles sangat ngn aku sendiri time tu. very the slim ok! sekarang ni debab je..adehhh..



ni aku ngan mummy lak. cantek tak pesen rambut my mom time ni? heee...



ok, aku mmg tersangat la cekeding time kecik2 dulu. skrg ni je yg.......hurmmm..



mak aihhh... tomeinye.... anak sapa ni? sila puji comel cepat! hehehe..



ini best memory aku masa kecik tp x ingat tahun bila. baju biru kat belakang aku tu ialah atok belah my mom. dan masih sihat lg skrg ni :)



ngeee... gambar plg lama.. atok & nenek belah my dad..


haaa... sbnrnya msh ada byk lg gmbr.
tp xkan nak tepek semua kat sini.
jenuh nak upload...

kalo nak tgk lagi yg lain boleh tgk kat sini

tp kene jd kawan ai kat pesbuk dulu sbb i dh kasi private. :P
nak sepak? silekannn.....


blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: