LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

02 September 2010

akhirnya!!! follower ke 50!!!

blogger-emoticon.blogspot.com
eceh... baru 50 dh bikin gegar ye..
heheh..seperti mana yg aku dh kepoh2 tempoh hari aku nak bg award kat follower aku yg ke 50.
dan hari ini akhirnya aku berjaya mendapat follower ke 50.hikss...

hepi tau aku..ye la..dah nekad nak gigih blogging kan.
award tu aku dh siap buat.mmg dh ready semua..juz tggu detik2 ni je.





blogger-emoticon.blogspot.com

jd..mekasih banyak2 la diucapkan kepada cik puan mas murni kerana sudi follow blog sy yg bersepah ni. hehehe..




lepas ni aku nekad nak terus gigih + berusaha utk dunia blog.
wahhh..statement.. tp myb tahun dpn pergerakan aku akan mjdi slow sikit.
ye la..bakal menghadap buku pelajaran balik tahun dpn.

blogger-emoticon.blogspot.com



owh...papepon, kpd yg blom jd follower ai tu, sile2 la follow ye.
hahahaha.. paksa taw..

dan jeng! jeng! jeng!! award kat bawah ni di design khas oleh hamba sendiri..
blogger-emoticon.blogspot.com

oppss.. te'riak' sikit.ehehehe..




tadaaaa... takde la cantek sgt kann..
tp yg penting aku buat sendiri..hehe..
sile la terima award yg tak seberapa dr hamba ni ye cik puan mas murni..ecehhh..