LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

29 September 2010

Day 07- A picture of someone/something that has the biggest impact on you

balik kepada cabaran 30 hari.hehe.. so cabaran untuk hari ini ialah gambar sesuatu / seseorang yang telah memberikan impak terbesar dalam hidup aku. dia cakap gambar je so tak perlu la aku tulis panjang2 ni. kang korang boring lak baca. aku yang menaip pun boring.haha..

so aku letak gambar mr. luff aku. jangan tanya kenapa aku tak letak gmbar family or gambar lain. sebab bagi aku, selain keluarga aku, mr. luff lah yang telah memberikan impak terbesar dalam hidup aku. nak tahu lebih details sila baca entry aku yg lepas.


:42:
sebenarnya 3 minggu yang lepas iaitu hari selasa yang bertarikh 07 september telah genaplah 2 tahun hubungan aku dan mr. luff. tapi takde celebrate2 la. baru 2 tahun nak kecoh kann.. kalau nak dibandingkan dengan yang dah bercintan 4 5 tahun tu. aku cuma berharap yang hubungan kami berdua akan kekal selama2 nya. ni kira pecah rekod aku sendiri ni. aku tak pernah lg kapel ngn sapa2 lebih dari 1 tahun tau. dulu ada 1 tahun lebih tapi dah tak ada jodoh nak buat macam mana.

ok lah.. tu je kot.hahaha.. korang lak apa yang telah memberikan impak terbesar dalam hidup korang?


bulan depan tarikh yang sama 07 oktober birthday mr. luff... nak bagi hadiah apa??? ada idea tak?

No comments: