LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

04 October 2010

jom exchange banner dengan saya ^^!!

haaa... memandangkan cik tom ku sayang dah buat banner utk exchange banner, aku pun nak buat la walaupun sebelum ni dah pernah buat. tapi banner aku sebelum ni cam huduh je. so aku buat yang baru. yang nak exchange banner tu amik la.. tapi jgn lupa inform tau supaya aku boleh amik banner korang pulak.hehe..





tak la cantik mana pun tapi ok la sikit dari yang sebelum ni.

5 comments:

CIK TOM said...

cantik la yunk..ciktom suka..ciktom curik banner ni..ekekee

Ellen said...

akak nak ambik tapi akak tak der banner..tak pandai buat la...maklumla ni buta IT dan buta segala2..hehhee...buat lu banner baru akak ambi...tp tak tahu bila..thn depan atau tahun2 dpn lagi yer..hehe

izee said...

jayneee xpandaiii lg..cmnerr ajaa laa..jayne minta tlg ajar izee stup b'gnd ngan color highlight tok gadget2 kt side bar tu cmner?izeedh lm carriii xtau..jaynee mtk tunjuk ajaa bolehh..i wait for yo dear..n3 terbaruu merempitt huhuu..ni pon leh titoo lg..jayne tlg fwd kt inbox fb izee ke.esok ps mermpit blik ofis izee bk..lehhh x jaynee...?..againn tq :)

Mrs. Q! said...

comel :D
pandai design eh..

jayne said...

cik tom : sile la curik.hehe

kak ellen : nnti jen tlg buat nak? ke suruh cik tom.hehehe.

izee : jen dah roger kat fb izee..

kie-yu : tak la pandai sgt.. hehe. cuma suka2 main edit2 gmbar ni.. :P