LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

08 October 2010

blog hebat ke????

blogger-emoticon.blogspot.com

wahahahahaha!!! perasan + bangga = ??? riak ok! haha. tapi aku bukan la berniat nak show off. ye la, aku sedar diri ok, newbie lagi dlm dunia blogging ni. dah la merapu ntah pape ntah. itu pun korang masih nak baca lagi.hoho.. ada ke pembaca? lantak la kan. setiap orang ada tujuan sendiri untuk berblogging ni. aku memang untuk penuhkan masa lapang aku di samping meluahkan perasaan dan berkongsi kisah hidup aku ngan korang semua.

wahh.. panjang lebar pulak intro ye. hehe. terima kasih la pada cik suzie sebab sudi kasi saya award ni. bukan calang2 award tau, award blog hebat lg tuu.. walaupun blog aku ni tak la sehebat blog yang lain, tapi aku terima jua award ni dengan hati kembang kuncup.ecehhh...



hello... kau ingat dah dapat award kau boleh lenggang kangkung je ke? amboi3!! ni ha!! sila jawab soalan di bawah! erkkkk... hehehe.. check this out!


1. Nama blog anda buat masa ini?

- tu haaa.. besar kat atas tu, LIFE AS A T.E.E.N.


2. Anda rasa blog anda hebat?

- tak.. kamu rasa?


3. Benda yang anda sayang?

- lappy, hp, bantal bushuk & my makeup stash!


4. Anda tengok waktu dekat mana?

- salu kat hp la.. sebab hp ada ngn aku 24 jam.


5. Web sesawang yang anda selalu jenguk?

- setiap hari harus jenguk FB & blog! wajib!!!


6. Letak 3 hingga 5 blog yang anda rasa 'Blog Hebat'.

- blog kak ellen

- blog cik tom

- blog kak deem

7 comments:

CIK TOM said...

adeh..yunk..cik tom br publish award n tag..lain kali ciktom buat ye..thanks tau...blog jayne memang hebat!!

btw..cik tom ade tag jayne..cek ye..

http://tomatogurlslife.blogspot.com/2010/10/cinta-dan-anugerah-ii.html

deem said...

thnx jayne...nanti akak buat ye:)

AngahSayang2314 said...

opssss nasib2 tak kena tag hehehe

jayne said...

@cik tom : ngee...takpe. hutang dulu. masuk buku 555.hehe

@deem : ok kak deem :D

@angah : takpe, lain kali jen tag.hahaha..

izee said...

izee setia membaca jayne..u r awesome babeh!!keep it up! :*

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

apa ke benda tu

Mrs. Q! said...

award comel :D
congrats~