LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

15 October 2010

bahana hutang banyak

blogger-emoticon.blogspot.com

Lain kali jangan lari dari bayar hutang! hahaha! teringat skrip filem Ali Baba Bujang Lapok karya seniman negara iaitu P. Ramli. aku kalau bab filem karya P. Ramli ni memang aku hafal skrip2 semua. hehe.. tiap2 hari layan filem P. Ramli kat TV ngan adik aku yang bongsu tu.

melalut pulak ye. bukan nak cakap pasal filem P. Ramli sebenarnya. saja je tadi tu. ni haa aku hutang satu lagi award. award kali ni dari blogger inspirasi ku iaitu kak ellen. kenal tak kak ellen? kalau tak kenal, sila pergi kenal ngan beliau. hehe.. sayang kak ellen ni..sebab rajin tag & bagi award kat aku. terima kasih ye kak ellen! ailebiu!

:20:


BEAUTIFUL BLOGGER AWARD


1. Thanks the person who gave you the award and link the person.

- terima kasih daun keladi kak ellen sebab sudi bagi adik award ni. beautiful ke adik ni kak?awww... perasan kejap.hehehe


2. Spread the words to 15 bloggers who you like and you think their blog are awesome!!

- adeehhh.. yang ni tak dapat nak buat. so kepada kawan2 yang lain, jangan malu2 sila amik award ni. sesapa yang amik ni u are awesome!!!!!!


3. Tell 7 things about yourself.

- penat dah aku puji diri sendiri dalam blog ni. memang muka tak tau malu la kan.hehehe.. sesapa yang memang baca blog aku tiap2 hari..konon aku apdet tetiap hari la..memang tahu dah aku ni jenis yang macam mana. adalah 2 3 entry aku post pasal diri aku. sila godek balik ye kalau nak tahu.


wahahahah.. takde la banyak sangat aku hutang. 2 bijik je. tapi kira lama gak aku hutang ni. pesanan kepada semua, jangan hutang ngan ALONG bukit beruntung ye. nak hutang, hutang bank je. haha.. takde kene mengena langsung ending aku ni ngan entry. babai~~

blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: