LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

01 December 2010

Day 13- A letter to someone who has hurt you recently

kepada kau!

ye..kau la. sapa lagi. orang yang dah banyak sakitkan hati aku. walaupun kau kira rapat ngan aku tapi perangai kau yang suka bergantung kat orang lain terutama kat keluarga aku tu memang sakitkan hati aku! sesuke hati kau je nak susahkan family aku! ko ingat fmly aku ni hamba ko???? 

kira baik tau aku tolong ko apply sambung blaja lagi. tapi ko tu memilih sangat!! nak kata pandai tu tak la jugak! kalau takat STPM ko yang tak cukup makan tu, tak payah nak berlagak sangat!!!! aku yang fail SPM ni pun sedar diri tau tak! ko yang beriya-iya suruh aku apply ILP untuk ko. nak politeknik jugakkkkk... keputusan tak cukup makan macam ko tu takyah nak memilih sangat!!! 

dulu elok2 dah politeknik tawarkan smbung blaja lagi kat ko.. tapi yang ko rejek tu buat apa????? kan dah menyesal sekarang! konon kursus yang ditawarkan tak bagus, sijil tak laku nanti susah nak cari kerja. ko sambung tingkatan 6. konon senang nak cari kerja. ye la.... memang la senang nak cari kerja tapi kalau result dah teruk macam tu, sapa yang amik ko kerjaaaaaaa..... lain kali kalau tak tahu, tanya orang lain dulu. tanya pendapat orang yang dah ada pengalaman. ini tak.. ikot suka hati bapak ko je kannnnn. 

berapa kali aku nak terangkan kat ko and bapakkkk ko tu. tapi ko bukan nak dengar cakap aku. ye la.. aku ni kan fail SPM! tapi yang ko terhegeh-hegeh nak mintak tolong kat aku juga tu kenapa??? orang dah tolong tu bukan nak ucap mekasih ponnnn.. harammmmmmmm.. dengar aku nak amik diploma, ko pun nak terus amik diploma. adehhhhh!! bukan aku dah terangkan ke???? nak belajar macam aku ni kene bermula dari bawah!! amik sijil dulu! tapi ko tak pahammmmm!!! bapak ko paksa2 lak suruh mintak sama tempat blajar ngan aku! eeeeeiiiiiii!!!! susah nak cakap ngan orang yang berpendidikan tinggi ni!!!

kenapa ko tak pergi amik PhD sekali?????!!!! nak sangat kannnn????!!! aku dah malas nak terangkan kat ko and bapak ko tu!! ini pun kira baik tau ko dapat masuk ilp tahun depan! nak terus masuk adtec ke?? bolehhhhh... boleh blahh!!! pasni ko takyah nak mintak2 tolong aku lagi! USAHA sendiri!!! aku dulu pun takde mintak tolong ngan ko or sapa2! aku buat sendiri semua! mak bapak aku tolong bayar yuran je untuk aku. lepas ni takyah la ko nak tunjuk muka kat aku ye! takut nanti aku hilang sabar tak pasal2 aku masuk penjara sebab belasah ko! 


yang benar,
aku yang marah!!


nota kasut : maaf ye semua. ini entry marah. hehe..

No comments: