LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

30 December 2010

Day 22- What makes you different from everyone else

nampak je tajuk cabaran utk kali ni, aku garu kepala. kenapa? sebab aku tak pasti apa yang membuatkan aku lain dengan orang lain. hurm.. no idea. nak kata aku sorang je minat kaler papel, ramai gak yang minat papel ni. nak kata aku sorang je gila shin chan, ramai gak yang layan shin chan selain aku. so..apa? apa? apa? huh! blank sudahhh...

pic from encek google

owhh.. aku saiz XL dan tinggi 4'9 je. ooppsss.. ada jugak yang sama level ketinggian dan tumbesaran ngan aku kan. ermm.what else? aku lambat sambung blaja..aku rasa ada yang lagi lambat dari aku kan. adehh. aku layan kPop. LOL! sekarang memang musim kPop! 

garu kepala lagi... ermm.. perbezaan umo aku ngan mr. luff adalah 11 tahun. aku penah cakap ke dalam blog ni? hehe.. tak penah? penah kut.. ala... dato' siti ngan dato' k jarak umo 20 tahun tak bising ponnn... so, i'm totally don't have any difference with other people!!!! ke ada? kalau ada, apa dia?

No comments: