LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

18 December 2010

Day 18- Plans/dreams/goals you have

selamat hari sabtu semua!!!! ini adalah scheduled post! masa korang baca ni, aku tengah seronok dua ronok beronok2 kat saloon. hehehe.. buat apa??? buat rambutlah!! nak buat apa lagi kat saloon? ke prektis bola sepak? LOL! ni nak share ngan korang rancangan malaysia ke 11 yang aku dah buat untuk masa depan dan hidup aku. plan yang biasa je orang lain buat juga. cuma apa yang kita impikan tu je yang tak sama kot. ko nak kereta, aku maybe nak private jet! hehe..

untuk jangka masa panjang, aku nak :-

. sambung belajar lagi lepas amik diploma ni.
. kalau tak dapat sambung blaja, ada rezeki kerja terus!
. kalau masa kerja dapat kumpul duit banyak, aku nak kerja sambil belajar. Ilmu itu penting!!
. kalau duit masih banyak juga, nak suruh mr. luff cepat2 ajak I kawen. haha! gatal!
. simpan duit untuk hari tua!


untuk jangka masa pendek pulak, aku nak :-

. fokus belajar, habiskan diploma dengan bangga! walaupun diploma je!
. nak lose weight!! aku dah penat jadi badak!!!
. kalau dah sihat tubuh badan, tak la aku kena amik ubat diabetic lagi!!

haaaaa... itu je. banyak gak kan? takpe.. usaha kena lebih! ganbate!!!

No comments: