LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

10 December 2010

contest : edit photo contest!!!

 kali ni zuhanis pulak tag aku untuk join satu contest ni. contest ni cam best je. memula aku macam takmo join sebab lappy aku takde photoshop. cam tak lengkap je idop ni takde photoshop.ekeke.. ditakdirkan aku tetiba menjenguk ke blog cantek lagi unik milik blogger senegeri aku iaitu wan hazel. 

dan aku sungguh bernasib baik sebab dia ada share software photoshop ni. free lagi tu. sangat hepiiiii... ^^ dan aku juga sempat belajar salah satu daripada tutorial edit gambar dari blog dia. dan gambar tu aku pertaruhkan untuk join contest yang dianjurkan oleh Qaseh dalia adelia. kalau korang nak join dan nak tahu syarat-syarat penyertaan, sila klik banner contest di bawah ye.



dan kat bawah ni adalah gambar yang aku pertaruhkan. 1st time edit ni. belajar dari tuto yang diberi oleh wan hazel. tapi tak cantek macam wan hazel punya. huhu.. sekarang aku nak tag... nadia, nadhratul, cik tomato dan kak ellen.
 
updated!! : lupa nak letak gambar yang diedit. takut tak cukup syarat, kang tak ada chance nak menang. kekeke... kat bawah ni adalah gambar sebelum edit.

 sebelum

selepas 
 
TARIKH TUTUP : 31 DISEMBER 2010

 

6 comments:

Mrs. Q! said...

nice edit!
gdlux dear :)

Qaseh Dalia said...

salam dear...tq juin n gud luck

zuhanismohamed said...

masih tak pandai2 guna photoshop lagi..hee

jayne said...

@Kie-yu : thnx yunk! :)

jayne said...

@Qaseh dalia adelia : hehe.. mekasih ^^

jayne said...

@zuhanismohamed : jen pon tak pandai sgt. tau sikit2 je. :)