LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

12 November 2010

TRIP to S.E.M.A.T.A.N. part II

phewwww~~~ entry kesinambungan dengan entry di bawah. sila scroll down ye. hehehe.. entry kali ni tak panjang. pendek je. so korang takyah nak bosan2. haha..

event kami sebenarnya nak celebrate anniversary uncle & auntie aku yang ke..... ntah la. aku pon tak sure aaa. huhuh.. so malam tu memang enjoy habis!! siap dengan karoke lagi. tapi tak amik gambar banyak sebab syok poco-poco.hahaha!! jom layan gambar kat bawah ni.. 



 masa ni acara belum start lagi. so lepak2 dulu bagi makan nyamuk2..

 
 aku tak tau kenapa REMY buat muka macam tu. hahaha!


para ibu. dari kiri : mummy NINIE, my mom, mummy GIA & mummy LENO.


 time ni orang belum banyak lagi yang datang so bebas la bawa bontot snap2 gambar.heeee...


 gambar ni aku paling sukaaaaa.. dan aku suka kamera ni. kualiti terbaikkkkk... aku takde edit2 gambar ni tau. just resize je sbb besar sangat n taknak lambat bila upload.


 ni la pasangan pengantin baru tu..hehhehehe.. yang aku bengang tu ada ke patot pengacara majlis tu suruh nyanyi lagu happy birthday..gilo apo???


 our sweet uncle & auntie.. suka tengok dress auntie.. cantekkkk... simple je takde veil2 semua..


bersama2 family.. kiteorg takde amik gambar ngan pengantin sebab sibuk jaga budak2.huhu.. sedih kan?

lepas je acara potong kek semua, acara makan lak. masa ni aku dah tak pegang kamera lagi. budak2 dah take over. tugas aku amik makanan lak. menu malam tu tak la banyak sangat. and menu dia simple2 je. ada mihun goreng, mi goreng..nasi putih, ayam panggang, hotdog bakar dan lain2. aku sumbat mihun goreng je malam tu. ngan ayam panggang. haha.. seharian aku tak makan nasi. nasib baik perut aku tak buat hal.

abis je acara makan, acara karoke. masa ni aku memang tak larat lagi nak amik gambar. sebab budak2 berebut nak pegang kamera. last2, adik aku simpan je dalam bilik.hambik kauu..hahahaha. kitaorg memeriahkan majlis malam tu dengan menari poco2. semua budak2 join. cute sangatttttt.... hehee... lepas poco2 majlis menjadi semakin hangat. orang ramai dah mula berani berdansa di ruangan yang dah disediakan. aku ngan sepupu aku GIA apalagi... goyang kepala laaaa...

sambil2 nari tu sempat beramah mesra dan berkenalan dengan sedara yang lain. menari punya menari baru tahu rupa2nya menari dengan sepupu sendiri. sebab tak pernah jumpa kan.. diorang jarang balik kampung. habis menari, aku menyanyi.. adehhh..sakit kerongkong aku sebab menjerit je. sonok sangat dapat lepas tension. dalam pukul 1 pagi macam tu aku dah balik bilik dah. dah tak larat aku. sakit pinggang semua. adehhhh.. dah tua gitu la rupanya. haha..

majlis pun abis pukul 2 pagi. sebab memang dah estimated sampai pukul 2 pagi je. tak boleh lebih2. budak2 dah lama tidur. aku pun tidur la sekali.. nak tahu apa yang terjadi pada keesokkan hari nya? tunggu entry yang akan datang yee.. 

nak tengok lebih banyak gambar, lawati laman web facebook aku.


No comments: