LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

24 November 2010

giveaway saya nak cursor itu jugak!

 



masa aku jenguk2 kotak jerit aku tu, ternampak la sorang kawan ni menjemput aku untuk join GA yang diadakannya. sebelum ni aku memang ada join GA tapi tak ada rezeki kan so aku cam malas lipas la nak join. tp aku pegi jugak jenguk2 GA kat blog comel ni dan woww!!! hadiah memang best! terus aku terpukat untuk join. hehe.. so tengok banner GA kat atas ni pun dah tau kan GA apa. hadiah yang ditawarkan memang cumil sangat macam tuan punya blog. aisehh.. ni nak bodek ke apa. hehe.. syarat2 GA ni tak susah sangat. 

  • buat entry pasal GA ni
  • buat tajuk GIVEAWAY SAYA NAK CURSOR ITU JUGAK. hanya tajuk itu.
  • kalau nak follow blog comel tu boleh gak. kalau taknak pun tak apa. takde paksaan.
  • letakkan banner kat atas ni kat sidebar blog masing2
  • tag 3 org blogger lain dan mst inform blogger tersebut.
  • sudah cukup syarat semua di atas, tggal link kat ruangan komen GA tersebut. 
  • setiap entry mesti ada link back ke blog comel milik NADIA!


so sekarang aku nak tag 3 orang blogger. blogger tersebut ialah kak ellen, cik tom dan izee. yang lain kalau nak buat, silakan buat. jom join GA ni reramai! setakat ni GA ni belum ada tarikh tutup lagi. ikut suka hati tuan blog. kalau dia nak tutup, dia akan umumkan.

No comments: