LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

02 August 2010

hari sabtu yg panas!

entry kali neh utk hari sabtu yg lepas bersamaan dengan 31hb julai 2010.
aku ingat nak apdet ptg sabtu tu tp kwn ajak kuar lak.
so mlm sblum tu daddy dh pesan dh supaya aku n adek aku g padang kawad nun.
sbbnye mereka mengadakan hari keluarga pd hari tersebut.
tmbah2 lg daddy dh beli kupon rm20 utk dihabiskan pd hari tu.

so pagi2 lg adek aku dh bgun dh.
aku lak masih berbungkus dlm selimut.
tibe2 daddy call lak cakap suruh turun.
jd aku dgn malasnye pon bgn la dan pegi mandi semua.
siap semua aku dan adek aku pon gerak sesama..jalan kaki tau.
sbb daddy dh bawak moto g padang.
dia pegi awal sbb ada perasmian

daddy tak cakap lak masa perasmian tu ada pertunjukkan kete kebal dan aksi stunt semua.
kalo die cakap awal mmg aku join skali perasmian tu.
ye la pat gak sumbat lam blog aku neh haa..
nsb baik la umah tak jauh dr pdg kawad tu. jalan dlm 5 minit camtu smpai dh.
masa sampai situ tgk ada pameran semua, ada games gak dorang buat.
tp aku mls nak tgk sbb panas sangat.huhu..tak tahan aku.

jadi kami bertiga pon gigih la menghabiskn kupon2 tu.
ala..kejap je dh abis. 
daddy beli nasi lemak utk bfast pg tu.
nasi lemak biasa utk adik aku, nasi lemak sambal petai utk mami aku dan nasi lemak special utk daddy aku.
aku lak..makan mihun goreng je. ye la aku mana leh makan pedas smua tu.
jd aku telan air liur je la tgk dorang melahap nasi lemak tu.

then aku n adek beli lok2 gak..hehehe...
ade gak kek ceklat..sgt moist..i likeee...
abesla rm20. tak lama.. tak sampai stgh jam pon kiteorg pusing2..abes dh.
mlm tu dorg ada buat konsert tp aku mls nak pegi.
aku kuar ngn bestie aku..balik umah dh kol 9 dh.

tmbah lg hujan dan penat berjalan..so taknak la pegi.
lgpon artis iban tempatan je yg dtg buat show.
kalau adam af2 dtg pkul 5 dh aku tercongok dpn stage tu.hahahaha..sengal kan.

ok la..malas mau taip2 lg..tgk la gmbr2 yg aku snap2 neh..

| adek aku tgh pikir2 nak beli ape nehhh |

| putih memanjang.. byk giler rekrut kat sini. ade dlm 800+ |

| dpn tu dorang jadikn pentas |

| saje amik. takde kene mengena dgn yg idop ataupn dh kojol ye |

| neh aku saje amik. taw2 je org tua 2 org tepacak dpn tu.. |

| nak g tgk kete kebal. betapa jakun nye |

| adek naek. aku tak nak |

| neh penyebok. nak gak entprem |

| giler kacau aku nak amik gmbar. siap buat peace lg |

| yeay!! *sob sob aku tak dpt naek |

| tgk tuu.. betapa panas hari ini |

| letih dh jalan. nak balik |

| ni antara pameran yg ade. |

haaa.. tu je la yg aku larat snap. 
mls nak snap byk2 sbb tgn penuh ngn barang2.
sekian.. *tak pandai wat ending *

No comments: