LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

23 August 2010

watermark from INCREDIBLE DESIGN!!

oooohh.. akhirnya dapat gak cari watermark yg ku idam2kn selama ini. *ayat skema habissss.. *
mana aku dapa? heee... beberapa mggu lepas aku jenjalan kat blog kak jemah a.k.a Viruspadu.
sangat suka design blog dia ok.. very the pink oohh... *walaupn aku kurg suka pink*
then aku dpt tahu bhwa INCREDIBLE DESIGN yg buat design utk blog dia.

lepas tu aku pn pergi la menjenguk ke blog INCREDIBLE DESIGN.
rupa2 nya INCREDIBLE DESIGN baru je beroperasi tahun ni.
so aku belek2 la apa yg ada.
selain design blog template, dia juga design utk blog header, watermark dan paling latest dia design bisnes kad.
hoh.. sgt cantekk design dia. 
tak pecaya sile la jenguk2 ke blog INCREDIBLE DESIGN.

so aku selama ni mmg cari2 watermark utk pica2 dlm blog aku.
bila jumpa je blog INCREDIBLE DESIGN ni, aku terus survey harga dia.
harga dia sangat berpatutan ok.
ada yg rm4, rm8, rm15.. utk watermark la.
yg lain korang boleh jenguk sendiri kat sana yea.

oohh. aku pilih yg murah je iaitu yg berharga rm4 je.
simple tp cantekkk.. dan haruslah warna purple ok.
korg boleh pilih sendiri warna, dia takkan caj utk warna.
dan aku tak sabar2 nak gunakn watermark baru aku ni.
haruslah jakun kan....



haruslah letak byk2 pica.hahahahah.. *sile abaikan*
oohhh... sgt suka ok.. cantekkkkkkk...
terima kasih utk lieza yg sudi melayan aku neh. 
ehehe... mekasih byk2 yer... 

ada duit nnti nak suruh design blog template lak. wahhhhhhh...
sangat teruja neh..harusssss...
kengkawan yang lain sile la jenguk2 design kat blog INCREDIBLE DESIGN yer..

i followwwwwwwwwwwww.....

No comments: