LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

13 August 2010

people in my life II

the next person i wanna share wif u all for this entry is my younger sista!
nama beliau ialah jocelyn. kami neh 2 beradik je, tak byk pon. heeee...
umo beliau sekarang ialah 18 tahun. skrg tgh menuntut di SMKWP dlm tingkatan 6.

beliau neh *nk citer ckit* sangat minat KPOP & JPOP.
tahu mende apa tu? pendek cerita dia minat artis2 dr korea n jepun.
dia tak minat sgt artis2 msia neh. kenal pn tak.hahaha..sengal kan?
tp kalo ko tanya psl artis2 kpop n jpop neh, fuhhh... laju je dia explen ngan ko.
penuh detail lg tu. aku pon minat gk kpop n jpop neh tp takla fanatik sgt.
die siap hafal lg tu lirik lagu korea n jepun. ko faham? aku takkk.... jgn kan nak hafal kan?

plg takleh tahan kalo die tgk kumpulan TVXQ. ni msti ramai yg knal neh.
kat almari dlm bilik kiteorg *ye..aku share bilik ngn die sbb aku takot tdo sorg2.sile gelakkn aku* penuh je poster2 TVXQ.
die study pon dengar lagu korea gak.heee.... takleh tahan tol.
dieorg sekawan siap beli lg baju T TVXQ. haaaa...

ok, tutup psl minat artis dia. kite cakap perangai die lak *ini bkn sesi mengumpat yer.*
die seorang yg stylo. tak suka pakai dress n girly.
so dia ala2 tomboi cket penampilan die. rambut pendek..salu pakai suar.
smpaikn sepupu aku yg kecik tu penah tanye die..
asal pakai suar askar2 neh? ni suar org laki neh..kakak lelaki ke? 
hhahahahahaha.. ado ko tanye gitu? adik aku pon jawabla org pompoan pon leh pakai suar camne.

bile die potong rambut jd pendek *taklah pendek sgt* sepupu aku pon tanye lg, asal rambut mcm laki neh?
haaaa..tak ke haru jd nye. ye la budak kecik main cakap je apa yg die nak cakap kan.
tmbh2 lg adik aku neh suka pakai t-shirt. pakai dress or gaun pon stahun skali je kot.
and die plg suka kasut. byk kasut die..jarang pakai sandal or heels ke..tgk function gk die..
pendek kata die mmg stylo la style die. dengan beg nye lg. tak main la handbeg.heeee...



haaa... beg tu mmg tak penah tggal kalo die jejalan g mana2. lg jam kat tangan mesti ade.
die ada byk koleksi jam tangan. semuanye gedabak size tau. tak main la jam tgn ciput je.heeee...
gmbr yg pertama tu awal tahun neh kalo tak silap aku. rambut die masih ade highlight.
now dh tpksa cover hitam balik sbb skolah kan. lg syg nak dye hitam sbb die highlight gune duit sendiri.

ooohhhh... ade lagi.. kami ada seekor kucen, nama nye chemong. adik aku syg giler kat kucen neh.
ekceli ada 2 ekor tp bila kami pndah masuk kuaters awl tahun 2008 kucen sekor tu lari sbb kene ambush ngn kucen lain.
smpai hari neh tak balik rumah. tp tahu die ada kat sekitar sini gak. nama beliau ialah kannu.heeee... 
die la yg b'tggungjwb membawa balik si chemong ni dulu. 
dorg sama warna bulu..myb sama bapak n mak kot. hee... dulu chemong adalah sgt kecik.
now dh gedabak sbb kuat makan. bygkn dh makan kol 10 pg kol 12 dh mintak makan lg.

gmbar yg die pegang neh adalah gmbar die ngan kannu masa kecik.heee.. rindu ngan kannu.. 
dulu kannu suka cuci si chemong neh. kalo makan pon kannu akan share ngan die.
mungkin die tau chemong neh adek die kot.


keje die kalo dh tdo dr pagi, smpai petang la die akan tdo jwbnye.
plg suke tido atas surat kabar. kalo ko baca surat kabar taruk atas lantai, die akan ambil alih.
takleh nak baca paper lg la jwbnye. 
plg suke gak naik atas meja makan n meja solek aku. saje tau kacau kite.
plg takleh tahan kalo adek aku tgh study die lak sebok2 dok atas buku.hahahahaha...
dh kene marah merajuk lak.

ok la..aku rasa pjg sgt dh aku tulis neh. lenguh dh tangan.heeee....
tggu part yg ke III ok!

No comments: