LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

18 August 2010

Buat duit dengan Twitter atau Facebook!

salam semua pembaca.
sebelum aku citer panjang lebar, aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada pembaca2 dan jugak kwn2 aku yg beragama muslim.
time posa camni teringat lak aku ngan bandar tmpat aku membesar. 
tp itu belakang citer la ye.

ok, motif tajuk entry aku kali neh..hehehehe...jeng!jeng!jeng!
kasi saspen jap.ngeeee...
orait! aku nak kongsi cara nak dpt duit lebih drpd twitter atau pesbuk korang.
yg takde blog takyah nak poning2 pale ok.
janji ada twitter or pesbuk! cukup syarat!

cara2 dia adalah korang kene ada akaun twitter or pesbuk la ye.
kalau ada dua2 skali lagi baguih!cerah masa depan!
haa..kalau dh ade salah satu akaun korang register churpchurp pulak.
cara register sungguh mudah.sangat senang.paling penting!! FREE!!
tp yg penting masa register tu ada beberapa soalan.


tadaa!!! haaa..ini die..dia akan tanya sapa yg bgtahu korang pasal churpchurp neh.
sila la tulis nama ai ok.hehehe.. *paksa mode* 
letak situ jennifer chuler utk pesbuk or jLoLLipOp utk twitter ai.
lepas korang register, churpchurp akan bg eseimen utk korang..
senang je, dpt eseimen korang akan publish la ka wall korang or tweet la kan.

tp kene buat ayat dulu tak melebihi 140 p.p. dan haruslah dpt pengesahan dr pihak churpchurp dahulu.
then baru leh publish kat wall or tweet.sgt senang kan.
suke sgt tuka2 status kat profile pesbuk kan..
alang2 buat iklan je smbil buat duit. masyuukkk..!

ok tu je la. senang lagi mudah kan.
dan jgn lupe ye letak nama ai.hehehe.. 
then ajak lak kwn2 korg yg lelain utk join, suruh letak nama korang lak kan.


HEEEE... selamat membuat duit!!!


No comments: