LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

25 July 2010

shoping time!!

yeah!! ini adalah kegemaranku!!! me likey2!! *lompat2*
hari ini adalah hari menghabiskn duit sedunia sbb dh gaji kan
*bkn aku gaji ponn..penganggur tak bertauliah*
sbb my dad dh gaji jadi kita joli!!! yeahh!!
sgt suka shuping *abehkn duit mak bapak je*
tp actually suka window shuping je, eksen je tgk tu tgk ni tp tak beli.
sbbnye aku neh rambang mata so tak tau nak beli ape.


so sabtu malam kite org pegi shuping at SABERKAS
*sarawakian tau neh xspecially area kuching*
my dad nak cari hp baru sbb hp lama beliau dh nazak.
so dia nk cari hp murah lagi canggih *ade ke?*
mesti ade sbb anak dara beliau neh punya high taste for electronics gadget.
so aku n adik jd penasihat manakala permaisuri lak g shuping kat NGIU KEE.
NK ada sale besar-besaran owhh...harus pergi!!

lpas survey2 hp operasi jejak kasih pulak.
cari my mom la pe lagik..beliau neh kalo dibiarkn sorg mmg tak hengat dunia shuping.
so target mstla kat NK sbb beliau mmg akan pegi sane.
dh pkul 8pm so perut dh miskol *sgt lapar ok! *haruslah cepat mencari mmy.

so dh jumpe, beliau telah pun berjaya membeli sebijik beg yg berharga rm100++ tp diskaun 70%.
huh! mmg kuarga aku pandai berbelanja.hahahaha!!
tak cukup beg tangan..ade lg..beliau try heels pulak.as usual aku n adik sbg penasihat, mmy tanya ok tak kasut so aku jwb ok je.
*ye la perut dh lapo giler!*
jadi beliau beli gk heels tuh. aku jln2 tgk beg tangan yg diskaun 70% tuh.
as usual takde yg berkenan, tgk2 baju lak..nak beli 1 tp tak jd sbb perut lapo mematahkn smangat nk beli *boleh lak ye? *ooohhh..dad juga ada beli baju selai.heeeee..

so dh abis shuping g mamam lak.tak taw nk mamam ape lak. jam kat dashboard kete dh tunjuk kol 9pm.
makin lapar but still tak tau nak mkn apa & kat mana.
so last2 dad bawa g batu 7..sane gerai mkn byk..hohoho
tp adalah sedih sbb aku tak leh nak mkn nasi pataya cam biasa sbb aku msh dlm pantang.
dan2 lg nasik kat gerai2 tu dh abis, tggal mi je.ini boleh mendatangkn marah neh!!
so pusing2 lagi kat area tu. last2 jmpe gak gerai yg msh ada nasik.
tp aku mmg kompom nasik die tak sedap dan mmg betul sgt tekaan ku.
sori takde gmbar nasik ye..sbb aku malas nak amik.
*sbb tak sdap tp licin aku sapu sbb dh lapo sgt*

lpas mkn kiteorg balik la..jam hampir pkul 10pm dan aku pon dh penat gile.
aku ade cap some pica masa kat saberkas so tgk la kalo nak tgk.hehe..



| ini ialah NK.ngeeee.. |


| super sale! tu diaaaa... |


| adek dh boring tggu mmy shuping |


| pameran utk samsung wave |


| beliau adalah my mom. tgk tu dapat beli beg. |

so tu je la utk tatapan korg yer.
tak tau nk letak apa lg.
esok myb update entry lg sbb hari neh pon shuping sakan lg.
so..tunggguuuuuuuuu.....

No comments: