LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

27 July 2010

review

ahad tgh hari aku & fmly g shuping kat boulevard *area kuching sarawak*
aku neh tak la teruja sgt kalo g blvard.
kalo boulevard area miri baru aku teruja sbb dapat karoke lagi! *i miss miri*
so tak nak cite panjang2 sbb entry aku kali neh bkn entry utk shuping ye.


adek aku mmg niat nak g POPULAR sbb nak cari brg2 utk sekolah die.
aku mmg la teruja nak g POPULAR sbb lama dh tak beli novel.
asek2 beli shin chan je aku neh.*muke pon dh mcm shin chan*
so survey punye survey novel dlm tuh..aku terjumpa la satu novel neh.

tajuk die BAJU PENGANTIN MAK ANDAM karya AREILA SAHIMI.
dulu masa kat bintulu (2009) ade gak belek2 novel neh tp aku tak beli.
so now aku beli sbb mcm best je cover and sinopsis die.
teruja nak tau ending die *yela buku balut plastik mana leh selak2*
aku beli dengan harga rm16.80 pas diskaun 20% sbb novel neh readers' suggest.
tmbah2 lg ade member card.wahahahahah.

ok aku letak gmbar n sinopsis die skali.
kalo nak baca free kat blog penulis sendiri ade.
tp kalo beli sendiri novel neh lg best! *pomot gak yer*

novel baju pengantin mak andam areila sahimi
| Aleeya dan Zain berjumpa di majlis perkahwinan pelanggan Kak Ana. Mereka asalnya bukannya sebulu. Namun kalau Zain dah menghulurkan salam perkenalan, Aleeya pun tak adalah nak jual mahal sangat. Jalan Ajerlah. Sebab Aleeya bukan jenis orang yang sombong tak bertempat.|

| Aleeya dan Zain bermula sekadar kawan biasa, kemudian mereka mula masuk fasa teman tapi mesra. Zain kata sayang. Zain kata cinta. Tapi Aleeya blur tak tahu nak kata apa sebab dia tak tahu apa yang dia rasa. Yang dia tahu dia fobia untuk jatuh cinta sebab takut kene tinggal, dia takut kecewa macam pernah dia lalui sebelum ini. Dia jadi sangat keliru. |

| Tiba-tiba badai datang melanda. Dari teman tapi mesra jadi musuh yang langsung tak boleh tengok muka. Jauh di mata, perlukah jauh di hati juga? Namun ribut taufan itu, rindu tetap bertandang di hati, sayang sudah sedia bertenggek di jiwa. Kenapa dibina tembok ego di antara dua hati ini jika bahagia itu sudah berada di depan mata? |

| Lalu siapakah yang harus mengambil inisiatif untuk menyelamatkan hubungan ini? Biar simpul dileraikan, biar kusut yang dilembutkan, biar yang serabut dirapikan, Biar jadi wangi macam sediakala. Aleeya? Zain? Kak Ana? Rozy? Azizul? |



pjg lebar yer sinopsis die. anyway buku nie aku dh abes baca dh.
ahad aku beli isnin dh abes baca dh. laju gile baca.
tp aku takde main skip2 baca, aku baca abes tau selai2 tu.
pendapat aku citer neh mmg best!
plg tak tahan bila azizul neh ganggu idop si aleeya neh.
nyampah aku nengok.hahahaha..
tp mmg tak rugi la aku beli. aku tgk ade lg novel areila nih. aku kene beli.
tp bln dpan la, fulus takdak..

then adek aku neh pon ade beli novel gak.
novel omputeh, VAMPIRE ACADEMY karya RICHELLE MEAD.
hebat adek aku neh baca omputeh semua.
novel neh aku lom abes baca lg. so next time la aku buat riview yer.
tp aku selit gak gmbr novel neh kasi korg tgk.
aku tgk jln citer die pon cam bagus ni. sesapa yg minat siri twilight neh harus baca.


riview vampire academy

ok tu je la riview dr aku. nnti dh abes baca VA neh aku buat riview lg.
jgn khuatir ya! *cehh slang indon lak die!*

No comments: