LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

22 July 2010

blast dinner!!!


mlm semalam dinner wif the cuzzies kat BENSON SEAFOOD.
walaupn aku dlm recovery, tp ku gagahkan jugak kaki aku neh utk turut serta.
ye la aku nak jmpa ngn kazen2 aku yg dtg dr OMAN tu.
oman tu kat mana? sile cari dalam google maps.
and aku memang teruja gile nak jmpa ngn kazen aku sorg neh sbb bykkkkkkkkkkkkkk citer nak share ngan beliau.



aku lupe nak amik gmbar makanan kiteorg sbb excited sgt gusip2 ngn kazen aku neh.
kiteorg semua duduk 3 meja taw kat restoran tu.
punye la banyak kaum kerabat.
mak bapak kiteorg duduk 1 meja, budak2 1 meja n kami berempat 1 meja.
memang tamak lagi haloba.yg aku ingat mlm semalam kiteorg (meja kiteorg la, meja lain aku tak taw) order roasted chicken, nestum chicken, tau foo n sayur campur telur.
aku tak makan sayur campur telur sbb aku tak leh mkn telur.wawawawawawa!!!

nama restoren seafood kan tp asal tak order seafood?
hahaha..sbb aku mmg diharamkan makan seafood before sembuh sepenuhnya n kazen mazen aku tak nak makan seafood as crab or prawn sbb malas nak kopek.
so mak bapak kiter org je order crab segala.kalo aku leh mkn seafood takleh tggal nye butter prawn tue.

lpas mkn smbung lg gusip2 n melayan karenah kazen2 aku yg masih kecik tu.
berebut nak main game lam hp aku.
last2 aku amik hp aku taruk lam beg je, tak kasi semua org main.
kejam kan aku? ye la, dr dorang gado2 rebut hp, baik semua takyah main.
saya sangat adil lg saksama ok.

then kite start amik2 pic.
ye la, sbb kazen2 aku yg dari oman ni balik setahun skali je.
summer holiday je baru balik.
malas nak cakap byk, korg tgk je pic2 ni.



| ini adalah aku, muka tembok besar china.sekian terima kasih |




| ini aku ngan adek aku.beliau memang sangat emo style |




| wif my lapli kazen :D |




| yg ni lak kazen aku gak tp bukan beradik ngan kazen aku yg kat atas nih |



| yg ni lak kazen aku gak, tp bkn bradik ngn kazen aku yg santek neh n bkn gak beradik ngan yg kat atas nih.korang paham ke? |



| ini baru suku je kazen2 aku.spoiler itu LALA, ntah nape ntah die tibe2 jalan lak |




| lagi2 spoiler, muka sapa lak yg di sebalik tu.. |




| ok, intro sorg2. baju merah tu morris, lepas tu ken, Tera, LALA, euniece *betul tak spelling hentam je* Gia.then yg duduk lak start dr baju putih tu Nino, Remy (dok ats nino), my sista Jocelyn and cuzzie kLish |



itu saje la dr pic dr phone aku.ade lagi byk gmbr, gmbr semua kazen ngan gmbr org tua gak.
tp lam cam sepupu aku yg sorg tu.
tggu die upload kat FB beliau then aku cedok la ye...haha..
tak puas hati meh la tgk kat sini..

No comments: