LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

28 May 2010

randomness~~~

lagi2 makan..wahahahahha..memang makin bertambah dh lemak aku yg sedia ada neh.huhu.so petang td aku, adik aku, mak bapak aku & uncle aku pegi pasar malam batu 7 utk makan2.uncle aku ni yg beria2 nak makan kat luar.hohohoh...kiteorg ikut je la.sampai je sana kiteorg order.hehehehe...menu2 nye ialah :

  • aku order - air longan + nasi goreng pataya (memang faveret aku ni!!)
  • adik aku order - laici susu + nasi goreng ayam (memang tak ade menu lain)
  • mak aku order - lai chi kang (betul ke??janji sebutan sama) + nasi goreng kampung (ni pun sama tak ade menu lain)
  • bapak aku order - teh halia + nasi goreng seafood (beliau ni mmg suka pesan lain dr yg lain)
  • uncle aku order - teh halia + nasi goreng udang
haaa...itu la menu2 nye.hehe..kira semua nye cuma rm31 je.murah lagi berpatutan kan?licin semua pinggan..boleh tahan la makanan dia, sedap2 belaka.datang la cuba yee....

No comments: