LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

04 May 2010

apa yang kita panggil MEMORI

hrmm..how i miss all my friends. Aku memang rindu giler ngan kengkawan aku mase blaja kat ILP miri dulu. And how i miss Miri city!! Dari stat aku masuk ILP sampai la keluar ILP, memang banyak sekali kenangan manis dan pahit aku..ye la, itu la pertama kalinya aku duduk berjauhan dari family aku. Dan bile aku masuk ILP, aku dapat family baru. Semua kawan sekelas aku memang best giler termasuk la tenaga pengajar. Really miss them.. tak sabar lak nak tunggu konvo nie..



haa..ini la gambar kawan2 sekelas aku.time ni muka masih fresh lagi, semester 1. Kiteorang pergi PC fair. Tapi ada gak 2 3 orang yang takde dlm gambar ni atas2 masalah teknikal. Hehe..

No comments: