LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

07 May 2010

i love SHIN CHAN!!


what can i say? aku dah suka shin chan dari kecil lagi.aku baca komik shin chan, tgk citer shin chan..sampaikan pakwe aku pun cakap muka aku dh macam shin chan dh.hahaha..sabar je la.dia penah tanya aku kenapa aku suka sangat ngan shin chan ni.kenape??hehehehe...sebabnye :-

  1. aku ni suka ketawa.lgpun org cakap ketawa ni awet muda dan boleh hilangkan stress.shin chan ni bagi aku kelakar giler dan boleh buat aku ketawa kuat2 macam orang gile.hahah..
  2. karektor shin chan ni..dia seorang budak tadika berumur 5 tahun, mata keranjang dan suka bertanya.benda yang dia tanya pulak tu kita tak penah terfikir pun dalam kepala hotak kiter ni.soalan die macam tak logik je.tp bila fikir balik ade gak logiknye tu.heheh.
  3. shin chan ni kiut (bagi aku la..).haha..dan aku suka bila dia buat aksi2 yang pelik lagi extreme.lagi satu, hobi die ni ialah menyamar.pernah tak korang terfikir nak menyamar jadi mayat or lintah bulan??hahahahha.....tak pernah kan.aku pun tak pernah.sbb tu aku suka.
sebenarnye ada byk lagi sebab kenapa aku suka shin chan ni.well, setiap org ada kegemaran masing2 kan.ada yang suka ultraman, power rangers.macam adik aku dia suka doraemon.aku pun suka gak doreamon tp suka shin chan lebih la.heheh..




ini antara komik2 shin chan yg menjadi koleksi aku.ini la yang aku baca pada waktu lapang, buang stress.hehehe..byk lagi sebenarnye..



ini plak carta keluarga shin chan.heheh..ada nenek & datuk die.kawan2, cikgu2 dan pengetua tadika.anjing pun ade.


tok antara aksi2 shin chan lam komik or katon nya.heheh..nang mencuit hati (hati aku, tak tau la hati korang)..

aku tiap2 mggu tak boleh miss shin chan ni kat tv.tiap2 hari sabtu mesti aku dh awal2 tercongok kat depan tv tu tunggu shin chan.hehe..i love shin chan


♥♥♥

No comments: