LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

07 May 2010

further study~~


fuhhh....baru je dapat surat panggilan temuduga kemasukan ke ILJTM utk sesi julai 2010.happy giler bila mama sms aku dpt panggilan temuduga tu.happy sangat (n_n).
aku memang berharap sangat aku berjaya melepasi temuduga ni dan masuk ke ILJTM.itu memang harapan dan impian aku tahun ni.aku dan mama sama2 dapat panggilan temuduga tu.so, ganbate for us!!!aku tak tau sama ada kawan2 aku yg lain berjaya atau tidak..tapi aku memang harap sangat2 dapat sambung belajar sama ngan dorang.temuduga tu minggu depan bersamaan dengan hari selasa.aku excited giler malam td sampai tak dpt tdo.hehe..tp skrang ni tgh neves la pulak.mama cakap mase interview tu nanti dorang akan tanya ape yg kiteorg dh blaja sblom ni (sijil)..adehh..otak dh beku ni.tpksa buat revision lagi..wish me luck all!!!


No comments: