LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

16 August 2011

akhirnya aku berjaya apdet blog lagi

tajuk takleh blah kan. hehe.. pekaba korang semua? sihat tak? posa tak? kepada rakan-rakan blogger yang berpuasa, selamat berpuasa ye! aku terasa gak nak join kengkawan aku posa tapi tu la.. aku kan under medicine so takleh la nak puasa. hari sabtu lepas aku  try puasa. berjaya ok!!! tp malam tu aku gatal2 sebab tak mkn ubat. huhuhuh...

tapi kan time join dinner ngn member buka posa, mkn mengalahkan org posa! ahahah.. tak heran.. sbb ada member rajin turun g bazaar ramadhan kat seri muda, so aku rajin kirim kat dia. tp now cam muak lak aku tengok makanan2 ni. over makan kut. huhu

now aku dh masuk sem 5 kat sini. pointer utk sem lepas adalah sedikit membanggakan. hehehe.. thnx GOD xde mengulang pape subjek. mekasih kat para lecturer aku. mekasih sangat2. masuk sem ni, subjek yang perlu diambil adalah kurang sedikit dari sem lepas. sem lepas amik 8 subjek termasuk subjek teras. sem ni xde subjek teras dah (yahhhoooooooo!!!!!!), so hanya ada 5 subjek sahaja. tp tu pun macam nak mati ok study. nama pun belajar kan. hukhuk..

kawan2 cam biasa cuma semenjak kebelakangan ni ada berlaku kekacauan sikit. huhu.. aku pun tak tahu la.. tak paham aku kenapa dorang ni nak dengki2 sesama sendiri. suka cari kesalahan antara satu sama lain. aku cakap awal2 aku tak sebelahi sape2 pon. sebab sama2 keras kepala kan. so baik aku diam je. walaupn kadang2 aku rasa mcm tak tahan je,rasa nak jerit je....tp tak mampu. tak terkata. so pendamkan walaupn x elok. ada aku kisah?? heheheh..

takde cite yg best pun kan. hehehe... o ye, raya tahun ni aku balik umah roomate aku wani. cuti mid sem lepas pn aku balik umah die. hehehe..best woo.. xtau la aku ade apdet ke tak. kalo takde, raya ni, aku apdet la. babai~~

No comments: