LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

02 June 2011

aku tak taw nak letak tajuk ape entry ni ~~

aucakkkkk!!! terkejut tak? terkejut tak?? cakap terkejut cepat! heheheh... lama kot tak apdet. ai sekarang ni tgh bz ready untuk final exam. ye...final exam. dan hari itu jatuh pada 6 jun 2011 bersamaan hari isnin minggu depan!!! serius nebes!!!!!!!

dalam keadaan nebes, ai juga rasa agak sedih sikit. tak banyak, sikit je. sebab?? aku tak dapat balik untuk celebrate hari gawai tahun ni..uwaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! serius sedih dowwwhhhh... aku diam je time my mom call cakap yang die ngan my younger sis dah buat rambut untuk gawai ni. curl uuuuuuuu!!!! awwwww!!! sangat jeles ok!!! and semua kazen2 aku dari arab balik malaysia untuk hari gawai. dorang cuti summer sekarang ni. huhuhuhu!!!!

anyway, itu tidak melunturkan semangat ai untuk terus berjuang kat tanah semenanjung ni. carry mark semua subjek dah kuar. thnx GOD coz carry mark ai agak mantap. hehehehe... harap2 dapat la lulus exam final ni.
abis je final exam ai akan balik ke sarawak! tiket flight semua dh beli. aku rindu giler ngan family aku. ngan mr. luv gak. tentu dia tengah enjoy sakan kat kampung sekarang ni. huhu..

takpe la. aku rasa itu je kot aku nak cite. nanti ada masa aku apdet lagi. kat bawah ni gambo latest aku. tp dah edit la.hehehehehe...layannnnnnn~~~~


No comments: