LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

13 February 2011

saya suka jalan-jalan!

 wawawawa!! tajuk tak boleh blah! haha.. sorry bebanyak ye kawan2. lama giler aku tak hapdet blog aku ni. bz je memanjang ngan aisemen. minggu ni baru dapat relax cket. itupun tak lama lagi ada sukan. aku bersukan ke? haha!! jangan pandangku sebelah mata.. ai dulu kapten team bola tampar tau. tu yang teror sgt bab tampo menampo ni. 

memandangkan aku dah masuk bulan ke 2 kat shah alam ni, mesti la ada jenjalan cuci mata kan. takkan nak dok kat asrama memanjang. boring le. so selama aku berada kat sini, aku dah pergi ke subang, plaza alam, dan mid valley. hehe..bangga giler dah jejak kaki kat mid valley. so kat bawah ni aku jamu cket ngan gambo2 kiteorg. sila jangan muntoh ye. :D









 ini kat subang. kat empire kot kalo tak silap aku.




ini kat mid valley. ni pegi masa cuti thaipusam. giler sesak!

ini gambo latest aku. layannnn..hakhakhak!

orait..ini je yang aku mampu hapdet. nak hapdet banyak2 tak larat la. tak tau bila lagi ada masa nak apdet ni. mekasih ye kat korang yang sudi lepak kat blog aku ni. mekasih banyak. sayang koranggggggg...

2 comments:

Firdaus Kasim said...

wah.. comel2 semua.. suka sy tengok.. hehe..

awk, sy dah letak banner awk.. kita tukar2 k


http://firdauskasim.blogspot.com/p/share-banner_26.html

Popular post bulan ini : Cara-Cara Blogwalking yg Betul

Fantastic Ajane said...

hi jayne.. ko d sh alam da ka ni..ko tau adtect tu on da way sa p kerja ja... hehhehe..kupi2 sumtime?