LETAK LINK KAMU KAT BAWAH NI, NANTI KAMI LAWAT KAMU BALIK YE..TQ

kalau kamu dah follow, sila tinggalkan jejak kamu di s/box ye supaya senang nak follow balik

09 June 2010

gawai 2010 countdown!!!!

ngehhh~~ akhirnya, aku berjaya mengupdatekn blog ku ini.betapa malasnya aku nak update sebelum ni sbb line tenet aku slow tahap siput sedut. tak nak tulis panjang2 (takde idea sbnrnye), tgk gmbr je ok.


tp sblum tu nak gak cte ckit psl countdown ni. mlm 31hb mei, b4 countdown adalah majlis perkahwinan (kahwin ke??adehhh... ) adik lelaki aku dengan buah hati beliau (cewahhh..statement..) yang bernama Catherine. wahahahahaha...kenape aku gelak??? why?? why?? sbb nama isteri die tu.. aku ada sorg auntie name catherine gak , lagi anak sepupu aku (anak sedara ) pun nama catherine gak.wahahahahaha...so, aku ade anak, adik ipar n auntie yg bernama catherine. kalo kwn2 toksah sebut la, mmg ramai kwn2 aku nama catherine.

yg best nyer bila part nak mekap kn si pengantin neh..semua barang dh ade.baju semua, pendek kate semua dh ready la.tup2!!! adik aku tu tak nak pakai lak baju tradisional tu.nak simple je kate die.adehhh..ok la, pas tu nak pakai baju ape? si pengantin perempuan pakai baju kebaya. pinjam baju mak aku..adehh, kain lak tak muat.slim nye mak aku yer.hahahaha.kasi can la yek.so, nsib baik ada mak adik aku ni (mak kandung), kain dia match dgn baju mak aku tu.ye la baju je yg muat.nsb baik kain auntie aku tu muat ngn adik ipar aku tu.hehehe...

adik lelaki aku pakai baju ape lak??? adehh..ni yg malas nak gtau ni.surh pakai baju 'burung' pon tak mau.at least ade la nmpk skit ciri2 tradisional nye tu kan? tak nak gak.adehhhh...tak tau nak cakap ape. ni la pertama kali dlm sejarah idop aku tgk pengantin laki pakai baju T ngn suar je.tak kuasa aku...huhu..sbr je la.tak caye tgk la gmbar ni..


haaaa....kan betul aku cakap.takde tipu nyer la..



ini lak saat2 countdown..aku tak dpt nak amik gmbr byk sbb bz jd babysitter.budak2 byk sgt yg nak dijaga.. T_T"



ni lak kazen aku.umo die time ni baru je 3 bulan lebih.dexter damat nama beliau.kiut kan beliau?abis pp die aku tenyeh2..wahahahahah!!!

No comments: